Dark Sins
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Emily von Karma... She's Strange.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emily the Strange

Emily the Strange


Aantal berichten : 16
Registration date : 16-02-09

Je karakter.
Naam van karakter: Emily the Strange
Leeftijd: 16
Beroep: Hulpje van een Slachthuis.

Emily von Karma... She's Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Emily von Karma... She's Strange.   Emily von Karma... She's Strange. Emptyvr feb 27, 2009 2:06 pm

Ik ben nogal inspiratieloos vandaag dus jat ik het lijstje maar ff.....


Naam:
Emily von Karma

Bijnaam:
Emily the Strange

Leeftijd:
16

Beroep:
hulp van een slachthuis.

Familie:
Moeder woont in Damascus,
vader is strijder en is nog niet teruggekomen.

Lichaamsbouw:
Slank maar niet mager, heel lenig.

Kledij:
zie avatar

Wapens:
Slagersmes,
lange nagels
tanden xD

Je character in het kort:
Hulp van een slager, ze is een dierenvriend maar eet ze toch want de groenten in deze stad zijn alles behalve gezond.
Ze is niet bang aangelegd en komt normaal winnend uit discussies, omdat anderen bang zijn dat ze hen pijn doet.
Ze heeft ook rare gewoontes en houd ervan om op onderzoek uit te gaan on op de gebouwen te klimmen en bovenop de daken te spelen, vandaar dat ze altijd Emily The Strange word genoemd.

Je character’s geschiedenis:
Vlak bij de markt van Damascus wonend is zij opgegroeid in een werld van handel.
Maar sinds haar vader een krijger is, heeft ze van hem een paar dingen geleerd om zichzelf te verdedigen, want wie weet wat er met kleine meisjes en jong volwassen vrouwen gebeurde op zo'n plek.
Moeder is werkeloos, maar heeft veel kinderen om op te voeden, maar vaak ziet ze de moeder ook niet, want als ze niet in het slachthuis is is ze wel ergens op onderzoek uit.

(Ja de naam is van Phoenix Wright, de kleding lijn en het karakter is een beetje ala Assassins creed, ik vind die spullen nou eenmaak zo leuk xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Emily von Karma... She's Strange.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Sins :: Algemeen :: Wie is je karakter?-
Ga naar: