Dark Sins
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rust. (First RP Topic)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kani
Admin
Kani


Aantal berichten : 86
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 16-02-09

Je karakter.
Naam van karakter: Kani
Leeftijd: 24 Jaar
Beroep: Assassijn

Rust. (First RP Topic) Empty
BerichtOnderwerp: Rust. (First RP Topic)   Rust. (First RP Topic) Emptydi feb 17, 2009 8:39 pm

Kani kwam met rustige passen de herberg binnen lopen, enkele zielen keken kort op naar hem, maar kort geintresseerd in zijn kleding wijze.

Kani keek naar de bar en de enkele lege tafels, zijn ogen bleven rusten op een verlaten tafeltje in de hoek, hij liep vervolgens naar de Herbergier toe en bestelde een Ale (Bier), zijn ogen schoten nog kort de Herberg door terwijl hij zijn weg maakte naar het tafeltje, met rust liet hij zichzelf neervallen in de stoel en zetten zijn bestelling op de tafel.

Kani droeg zoals gewoonlijk zijn donker gewaad, een kap over zijn hoofd en een donker masker over zijn neus, mond en kin getrokken, wat vrijwel alleen zijn groene ogen duidelijk zichtbaar maakte van zijn gezicht, verder droeg hij strak zittende kleding en stevige schoenen, alleen zijn mantel hing wat losser aan zijn lichaam, zijn handen waren verborgen in twee handschoenen, duidelijk bedoelt om mee te vechten. Kani had ook altijd wapens bij, altijd op zijn hoede en altijd achtzaam naar zijn omgeving. Op beide heupen waren drie werp messen bevestigd en aan zijn riem verschillende kleinere zakken, voor het blote oog niet te zien wat daar inzat of je zou er in moeten kijken. Verder had Kani ook twee zwaarden bevestigd op zijn rug, de lengte van de schede's duide aan dat het beide korte zwaarden waren, bedoelt voor snelheid.

Kani keek naar zijn Ale terwijl hij het oppakte en even kort zijn masker omlaag trok om een slok te nemen toen een tweetal mannen de Herberg binnen kwamen, beide uitteraard gelijk opgevallen door Kani terwijl hij rustig van zijn Ale genoot. De mannen keken kort rond voordat er eentje richting Kani kwam en de andere richting de bar ging om wat te drinken. De man die op Kani afkwam pakte een stoel onderweg en ging tegenover Kani zitten zonder iets te zeggen.

Kani had zijn vrije hand op een dolk aan zijn been liggen en trok dit zo zachtjes mogelijk uit zijn schede, hij bleef de man strak aankijken terwijl hij op een rustige toon vroeg: ''Ja?''

De man keek kort rond voordat hij weer naar Kani keek en in een verrassend vriendelijke toon vroeg hij: ''Kan ik jou intresseren in een spelletje?''

Kani keek de man verbaasd aan en fronste ineens, zijn mondhoeken trokken lichtelijk op onder zijn masker terwijl hij kort grinnikte, hij antwoorde op de man kort: ''Alleen als ik win.''

De man lachte en nam drie bekers en een balletje uit een zak en zette die op tafel, de drie bekertjes op een rij tegenover Kani en het balletje ernaast.

''Kijk nu goed beste man, jij mag dadelijk raden waar het balletje ligt, maar eerst vraag ik om drie munten in te zetten, win je dan verdubbel ik het, verlies je zijn de munten voor mij.''

Kani legde drie munten op de tafel.

De man stopte het balletje onder het middelste bekertje en begon ze door elkaar te husselen, Kani nam geen moment zijn ogen van de bekers af en toen de man stopte reageerde Kani: ''Onder geen enkel bekertje, terwijl jij ze husselde heb je een stukje hout onder de tafel vandaan getrokken wat een gat vormde waar het balletje doorheen is gevallen, maar is dat niet het geval, dan zit het balletje in het meest linkse bekertje.''

De man keek Kani verschrikt aan en slikte een paar keer voordat hij de bekers bij elkaar pakte en probeerde stiekem ook de munten te pakken, maar voor hij het wist had Kani al zijn hand op de zijne gelegt en schudde zijn hoofd.
''Nee nee, wel eerlijk spelen, dat is van mij.'' Zei Kani op een koelbloedige toon.

De man keek Kani aan en liet de munten los terwijl ze over de tafel rinkelde, hij pakte snel zijn spullen bij elkaar en maakte zijn weg naar de deur toe, om te verdwijnen in de nacht.

De man aan de tafel had gedurende de gehele tijd dat hij in de Herberg was Kani zorgvuldig in de gaten gehouden, hij lachte toen hij de oplichter met zijn staart tussen zijn benen weg zag rennen en verdwijnen, hij stond op en liep naar Kani toe.

''Indrukwekkend.'' Zei de man.

Kani keek hem aan en haalde zijn schouders op, ''Dat valt reuze mee.'' Zei hij.

De man lachte nogmaals en vroeg: ''Wat is je naam mijn indrukwekkende vriend.''

Kani keek hem fronsend aan en antwoorde: ''Een naam deel ik alleen met echte vrienden of echte vijanden, aangezien u geen van beide bent hou ik hem liever voor mezelf.''

De man lachte nogmaals en vroeg: ''Vind je het dan goed als ik bij je kom zitten?''

Kani reageerde kort en bot: ''Nee, dat vind ik niet goed.''

De man haalde zijn schouders op en gebaarde de herbergier Kani nog een Ale te geven maar Kani wees dit af, hierop vertrok de man uit de herberg.

Kani keek hem na terwijl hij vertrok, zijn gedachten waren kort bezig de twee mannen met elkaar te linken, toen hij weer bij zinnen kwam nam hij nog een slok en keek rustig de herberg rond.

(Dit is open RP voor iedereen, omdat het nogal vrij rustig op het forum is heb ik dit getypt om wat te openen, voel je vrij om met Kani te gaan RPen Smile)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darksins.actieforum.com
 
Rust. (First RP Topic)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Sins :: Jeruzalem :: De herberg-
Ga naar: